در حال بارگذاری ...

پشتیبانی شرکت برنامه نویسی باران

با توجه به شرایط سخت کرونا امکان مراجعه حضوری کارشناس فنی برای حل و رفع مشکلات مشتریان امکان پذیر نیست و پشتبیانی از راه دور راه حلی مناسب برای رفع مشکلات میباشد.

شرکت توسعه نرم افزاری باران جهت تسریع در رفع مشکلات کاربران، از سرویس AnyDesk استفاده میکند.

آموزش کار با Anydesk

1.نرم افزار AnyDesk را از این قسمت دانلود کیند.
2.نرم افزار را نصب کنید.
3.با پشتیبان خود تماس بگیرید و درخواست اتصال را در نرم افزار قبول کنید.

ویژگی های نرم افزار

  • حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
  • سازگار با انواع سیستم عامل ها
  • محیط بسیار ساده نرم افزار
  • امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
  • قابلیت ارسال و دریافت فایل
  • چت آنلاین