در حال بارگذاری ...
با توجه به شرایط سخت کرونا امکان مراجعه حضوری کارشناس فنی برای حل و رفع مشکلات مشتریان امکان پذیر نیست و پشتبیانی از راه دور راه حلی مناسب برای رفع مشکلات میباشد.
شرکت توسعه نرم افزاری باران جهت تسریع در رفع مشکلات کاربران، از سرویس AnyDesk استفاده میکند.
1.نرم افزار AnyDesk را از این قسمت دانلود کیند.
2.نرم افزار را نصب کنید.
3.با پشتیبان خود تماس بگیرید و درخواست اتصال را در نرم افزار قبول کنید.
شرکت برنامه نویسی باران با داشتن برنامه نویسان حرفه ای و کادری مجرب به مدیریت حسین حیدری شاهی سرایی در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است